sobota, 21 marca 2015

Muffiny białkowe. bez cukru, bez glutenu, bez wyrzutów sumienia ;)

Gdy nachodzi mnie ochota na coś słodkiego, by nie sięgać po czekoladę ani żelki
 (do których mam OGROMNĄ słabość :( ) robię właśnie te muffiny.
Bardzo proste i szybkie w przygotowaniu.
Najczęściej jem je na 2 śniadanie, w dni "treningowe".



Składniki na 12 muffinek:

białko 60 g
(ja użyłam czekoladowo- kokosowe)
2 jajka
150 g jogurtu naturalnego
płatki owsiane (bezglutenowe)
2 łyżeczki proszku do pieczenia

dodatkowe składniki wedle uznania,
np orzechy, żurawina, ja dodałam owoce







W osobnej misce mieszam składniki "suche", osobno "mokre", a następnie wszystkie razem.
Nakładam do foremek/papilotek do max. 2/3 wysokości.
Wkładam na ok 15 min do rozgrzanego na 150 stopni piekarnika.

voilà! ;)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz