wtorek, 28 kwietnia 2015

Alternatywa dla tradycyjnego tortu - tort muffinkowy


Ostatnio na jednym z portali ślubnych natknęłam się na zdjęcie tortu weselnego
w formie.. muffinów. Od razu się zakochałam w tej odmiennej formie tortu , ponieważ oboje z moim Ukochanym jesteśmy wielbicielami babeczek :)

Tort ten składa się z wielu małych porcji (muffinów). 
Każdy z gości weselnych otrzymuje taką jedną porcję.
Dla mnie największym jego plusem jest- prócz walorów wizualnych- to, że..
nie trzeba go kroić;)
Natomiast Pary Młode,które chcą, by tradycja krojenia tortu była obecna na ich weselu,
mogą zdecydować się na wersję z miniaturą tortu na górze.

Cena jednej muffinki waha się od 8 do nawet 20 złotych- w zależności od wielkości i skomplikowania wykonania ozdób.


Jak Wam się podoba taka nietypowa forma tortu weselnego..? :)










8 komentarzy:

  1. Ja jakoś na ślubie wolałabym chyba tradycyjny (ale nie mam tego problemu, prędzej zostanę starą panną niż mój luby się oświadczy), ale na urodziny bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też myślałam, że wolałabym tradycyjny- dopóki nie zobaczyłam tego muffinkowego :D

      Usuń
    2. Dokładnie! Tradycyjny wymiata! Choć ostatnio niesamowicie podobają mi się tzw. naked cake- obczaj je koniecznie! :D

      Usuń
  2. Zrobione są bardzo ładnie, zdobienie wspaniałe, ale dla mnie jednak tort to jest tort i nie wyobrażam sobie jego braku na weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te torty muffinowe! Gdybyśmy mogli jeszcze raz się pobrać, chyba namawiałabym na taki :) Tylko koniecznie z piękną figurką na samej górze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba coś takiego :) Moja bratowa ma cukiernie w Lublinie i wykonuje tego typu rzeczy, zachęcam do obejrzenia lub nawet zamówienia :) https://www.facebook.com/tortylublin?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog , może mój też Ci się spodoba ? Zapraszam do mnie , jestem tu nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, serdecznie zapraszam do siebie :) http://nieosiagalnaperfekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń