środa, 15 kwietnia 2015

efekt po 4 tygodniach

Tak, jak obiecałam:
zdjęcie mojej sylwetki po 4 tygodniach.

Ćwiczyłam sumiennie, "bez wymówek".
Miałam nawet kilka dni „niedysponowanych”- dopadło mnie wstrętne zapalenie
Zatok i ucha- lecz mimo to, ćwiczyłam nawet w domu.
Natomiast co się tyczy diety.. RACZEJ się trzymałam założeń,
z kilkoma słabościami w stronę słodyczy ;)

Myślałam, że mój brzuch jest nie do ruszenia i już zaczynałam tracić nadzieję.
A okazje się, że -pomału, bo pomału- ale wszystko zmierza w dobrym kierunku.


Nic nie motywuje do dalszego działania jak efekty widoczne na sobie samej!



po 4 tygodniach
zdjęcie początkowe sylwetki










15 komentarzy:

  1. Podziwiam! I za sylwetkę, i za wytrwałość :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) oby wytrwałości nie zabrakło ;)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz! :)
    Moje gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzuszek masz świetny ;) też myślałam, że mój nie do ruszenia, ale jak nie wpieprzam to daje rade :D śliczne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie;) a jak tu przejsc obojetnie obok robaczkow z biedry;p

      Usuń
  4. łoł brawo!!! szkoda, że nie podajesz patentów jak pozbyć się udek, bo to chyba faktycznie niemożliwe ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, widać efekty! Masz teraz bardzo fajną sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest moc! Choć fotka sprzed też była fajna. Gratuluję wytrwałości! Oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Zdradź mi sekret, bo ja od lutego straciłam 8kg tłuszczu, przybrałam od kwietnia 1kg mięśni ale wszystko to wszędzie tylko nie na brzuchu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tez mam problem z brzuchem wlasnie.. ale nie przejmuj sie, stamtad-zwlaszcza u kobiet- schodzi najdluzej.. rzycze wiele wytrwalosci, bo ja juz z nim walcze kilka miesiecy i nadal nie jestem zadowolona;)

      Usuń
  8. Pięknie! zdecydowanie widać zmianę :) Ćwiczysz coś konkretnego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim chodzę na siłownię i biegam :) jednak kluczowa jest tu dieta, a raczej jej przestrzeganie ;) bo wystarczy, że kilka dni podjadam słodkie i już widać to na brzuchu..

      Usuń