wtorek, 7 kwietnia 2015

nowy nabytek- MĄKA GRYCZANA. Przepis na naleśniki


       Od dzisiaj w Biedronce w ofercie "wiesz co jesz" dostępne są nowe produkty.
Sklep wychodzi na przeciw osobom dbającym o zdrowy styl życia i prawidłowe odżywianie:)
Możemy kupić m.in. komosę ryżową, płatki jaglane czy orkiszowe,
ciastka zbożowe, a nawet ksylitol, owoce goji, czy MĄKĘ GRYCZANĄ.

     Zaopatrzyłam się w niektóre z tych produktów i musiałam od razu wypróbować w kuchni ;)
Z mąki gryczanej zrobiłam naleśniki :) jestem w szoku, bo są naprawdę smaczne!!
Okazuje się, że na diecie nie trzeba rezygnować z przyjemności, wystarczy znaleźć tylko odpowiednie zamienniki ;)


368 kcal (całość)
b: 38 g, ww: 26 g, tł: 12 g

Ciasto naleśnikowe:

mąka gryczana -30 g
mleko 0,5% - 100 ml
jajko całe 1 szt

Farsz:

szpinak świeży- 2 garści
ser kozi naturalny
pierś kurczaka 100 g
pomidory suszone- kilka szt.




Naleśniki:
W misce mieszam mąkę z mlekiem i jajkiem, dodaję odrobinę soli. odstawiam na ok 20-30 minut.
Po tym czasie mieszam masę jeszcze raz i nakładam porcje na rozgrzaną patelnię z odrobiną oleju (naleśniki nie mogą być za grube, inaczej się rozpadną).
Przewracam naleśnika na drugą stronę dopiero, gdy z pierwszej strony dobrze się zarumienią.

Farsz:
Na rozgrzaną patelnię (już bez oleju) wrzucam kurczaka, smażę aż się zarumieni,
dorzucam świeży szpinak i suszone pomidory, podsmażam tylko chwilę, aż liście "zwiędną".
Naleśniki smaruję serkiem z mleka koziego, nakładam farsz i   voilà!   

                                                                 

8 komentarzy:

  1. Wpadlam tu, bo zainteresował mnie tytuł bloga. Biorę ślub za jakieś 130 dni.
    Nie przepadam za naleśnikami. Ale te w wersji fit wygladają fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym Cię zaobserwowała, ale nie widzę takiej opcji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzę bloga od niedawna i jeszcze nie poznałam wszystkich tajników i opcji;p

      Usuń
  3. Wchodzisz w swój panel->układ->dodaj gadżet->więcej gadżetów->obserwatorzy. :) Jak ktoś Cie doda, będzie wiedział kiedy dodałaś nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) jednak okazuje się, że w obsłudze bloggera jestem jeszcze "daleko za murzynami" ;)

      Usuń
  4. Do kiedy jest ta promocja? Nie wiedziałam o niej, a można fajne rzeczy kupić :) Super wyglądają te naleśniki, może zrobię je w wegetariańskiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja trwa do 19 kwietnia. Byłoby najlepiej, gdyby przynajmniej niektóre z tych produktów wprowadzili na stałe;) naleśniki wychodzą naprawdę super, ja dzisiaj spróbuję zrobić w wersji na słodko ;)

      Usuń
  5. Ooo, naleśniki zawsze na tak! Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń