wtorek, 19 maja 2015

o tym jak monotonia zabiła moją motywację. zmiany, zmiany.


Jak napisałam w przydługim tytule posta, i o czym mogliście się ostatnio przekonać patrząc na mojego bloga oraz stronę na FB:
Monotonia naprawdę potrafi zabić najlepsze chęci i największą motywację..
Kolejny (w sumie już piąty)miesiąc na tej samej diecie i ćwiczeniach. Nic dziwnego, że dopadło mnie znużenie..
Muszę się wyspowiadać- ostatnie 2 tygodnie, robiłam treningi "byle odklepać".
A i dieta.. cóż.. duża paczka żelków codziennie to już była lekka przesada;)

Wróciłam przed chwilą z konsultacji dotyczącej zmian w mojej diecie i treningach.
Intensywniejszy tydzień, trochę bardziej restrykcyjna dieta.
Jestem cała "podjarana" i już nie mogę się doczekać pierwszych efektów ;)

Trzymajcie kciuki i pamiętajcie, żeby urozmaicać co jakiś czas dietę i ćwiczenia!

Czas na zmiany :)

WE CAN DO IT!




2 komentarze:

  1. Monotonia wszędzi, gdzie się pojawi powoduje szkody. :] człowiek żeby być w coś zaangażowany potrzebuje zmian. Potrzebuje żeby cis się działo. Dlatego jak najbardziej zrozumiałe jest t, że zwyczajnie znudzilaś się robieniem ciągle tego samego :)

    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń