niedziela, 2 sierpnia 2015

niedzielne śniadanie: owoce zapiekane pod płatkami owsianymi

Ostatnio na kwestiasmaku.com znalazłam cudowny przepis, idealny na aromatyczne niedzielne śniadanie.. Po mojej małej modyfikacji wygląda to tak:



Składniki (w mojej porcji):

150 g owoców (dowolne, ja użyłam: borówki, morele, brzoskwinie, śliwki)
50 g płatków owsianych
łyżka miodu
łyżka soku z cytryny










Owoce myję, te większe kroję i wrzucam do naczynia, w którym można piec.
W osobnej misce mieszam razem płatki owsiane z miodem i sokiem z cytryny.
Tą mieszankę kładę na owoce.
Wkładam całość do piekarnika nagrzanego na 200 stopni, na ok 20 minut.
Jeść cieplutkie ! :)

VOILÀ!



15 komentarzy:

  1. Świetna propozycja! Zdrowo, pysznie, kolorowo... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam! Wydaje się być świetną alternatywą dla owsianki, gdyby ta za szybko się nam znudziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj, naprawdę pyszne:)

      Usuń
    2. W domu to średnio mi się takie rzeczy chce robić, ale jak polecę do Dublina to będę rozpieszczac mojego faceta takimi dobrociami :D

      Usuń
  4. Nie robiłam jeszcze w wersji zapiekanej :) wygląda to super, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. .... mmm, owoce pod ZDROWĄ kruszonką, niebo w gębie! :)
    Jakiś czas temu robiłam taki przysmak z gruszkami, obłędne! Chętnie wypróbuję też i Twój przepis.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie: www.zycieinspiruje.pl

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń