sobota, 1 sierpnia 2015

o CLA słów kilka. czyli co to za ustrojstwo ? ;)


Od przyszłego tygodnia wprowadzam do diety CLA. 
Postanowiłam poszukać informacji o tym "ustrojstwie", żeby i Wam i sobie samej przybliżyć nieco ten temat.
fot.: trec.pl 




CLA- Conjugated Linoleic Acid, czyli sprzężony kwas linolowy.

No dobrze, znam już pełną nazwę, ale co to właściwie jest?

Najpierw trochę teorii:
Sprzężony kwas linolowy jest naturalnym składnikiem pokarmów zwierzęcych. Powstaje z kwasu linolowego. Jest obecny w tłuszczu mleka krowiego, produktach mlecznych oraz mięsie pochodzącym od zwierząt przeżuwających. 

A teraz najważniejsze.. co właściwie daje zażywanie CLA?

-zmniejsza objętość tkanki tłuszczowej w organizmie
-wspomaga przyrost masy mięśniowej
-wykazuje silne działanie antyoksydacyjne (neutralizuje "wolne rodniki")
-obniża poziom cholesterolu
- wpływa pozytywnie na układ immunologiczny
-wpływa na ładny wygląd skóry, uelastycznią ją i -UWAGA- likwiduje cellulit!

Ponadto przyjmowanie CLA w czasie odchudzania ma wpływać korzystnie na samopoczucie.

Teoretycznie- nic tylko brać ;)
Za kilka tygodni napiszę o swoich spostrzeżeniach i efektach po stosowaniu.





5 komentarzy:

  1. Wow brzmi dobrze ;d daj znać jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama kiedyś zastanawiałam się czy nie zacząć brać, aby efekty były szybsze. Ale jakoś w końcu nie zdecydowałam się. nawet nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też kiedyś miałam to rozpisane w suplementacji, sama nie wiem, dlaczego to "olałam"😉

      Usuń