czwartek, 3 września 2015

najpiękniejsze suknie ślubne: Anna Campbell

Ostatnio natknęłam się na zdjęcia tegorocznych kolekcji sukien ślubnych zagranicznych projektantów.
TAK bardzo mnie urzekły, że spędziłam dosłownie wiele godzin na przeglądaniu i podziwianiu ich.

I zaświtała mi w głowie myśl- dlaczego by się z Wami tym nie podzielić?
Może natchną jakąś przyszłą Pannę Młodą, tak jak natchnęły mnie?





















Będę wrzucać najpiękniejsze- według mnie- kreacje,
dziś zacznę od tych, które urzekły mnie najbardziej ze wszystkich.

Twórcą tych cudeniek jest australijska projektantka Anna Campbell.
(Australio, dlaczego jesteś tak daleko??? )

Szczególnie spodobała mi się kolekcja "Spirit".
Moją uwagę przyciągnęły głównie detale i- plecy ..


Enjoy :)


























4 komentarze:

  1. Ojej te suknie są przepiękne, ale zarazem bardzo niewygodne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, niewygodne, tą jedną noc w życiu można się przemęczyć;) i bosko wyglądać ;)

      Usuń
  2. O rany, cudowne ♥ Szczególnie sukienka z trzeciego zdjęcia mnie zachwyciła, ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wszystkie podobają, chyba nie umiałabym się zdecydować ;)

      Usuń