wtorek, 1 września 2015

pomysł na szybki obiad: makaron z łososiem w sosie pomidorowo -koperkowym

Jak już kilka razy wspominałam lubię szybkie (zdrowe i pyszne!) obiady,
dlatego postanowiłam się z Wami podzielić przepisem,
o którym powiedziała mi moja mama.
Od tygodnia nie jem prawie nic innego ;)


Składniki:
makaron (razowy)
pomidory świeże - 3-4 szt
łosoś wędzony - ok 100 g
koperek- pół pęczka ;)












Przygotowanie:
W osobnym garnku gotuję makaron.
W tym czasie pomidory sparzam wrzątkiem, obieram ze skórki i kroję w kostkę.
Wrzucam na rozgrzaną patelnię i duszę pod przykryciem, dopóki nie zrobią się bardzo miękkie.
Rozduszam je, by nadać konsystencję sosu.Można dodać odrobinę kostki warzywnej do smaku.
Dorzucam pokrojonego łososia i posiekany koper.
Mieszam z ugotowanym makaronem.


voilà!

8 komentarzy:

  1. Takie proste, a jakie dobre ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina mi nieco spaghetti z tuńczykiem, które ostatnio często jadam, ale to danie jest jeszcze szybsze w wykonaniu :) Takiego połączenia z łososiem jeszcze nie próbowałam, a potrawa naprawdę kusi swoją prostotą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tuńczykiem też jest dobre, ale z łososiem- to jest to!

      Usuń
  3. o tak-tak, z łososiem wszystko lubimy! :)

    OdpowiedzUsuń